Altijd gratis verzending
Snelle deskundige ondersteuning
Twee jaar garantie
Gebruiksklaar geleverd
Verzenden
Tracemaster.nl biedt gratis verzending aan voor alle bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. De bestelling zal met PostNL worden verzonden en wij zullen u tijdig voorzien van een track- & trace code, zodat u ten allen tijden het pakket kunt volgen en/of wijzigingen kunt aanbrengen in uw levering.
Levertijd
Indien een product op voorraad is wordt de bestelling na ontvangst van de betaling binnen een werkdag verzonden (voor 20:00 uur besteld = de eerst volgende dag bezorgd). Afhankelijk van de pakketdienst worden bestellingen doorgaans binnen 1 werkdag in zowel Nederland, België als Duitsland bij u of een ophaalpunt bezorgd. U ontvangt na verwerking van de bestelling een track- & trace code voor het volgen van de zending. Indien een product niet op voorraad is, wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gebracht, hierbij zal tevens een verwachte levertijd worden aangegeven.
Betaalmogelijkheden
We hebben diverse betaalmethodes toegevoegd in ons bestelproces, zodat we (bijna) iedereen van dienst kunnen zijn. Onze website is beveiligd, zodat misbruik van jouw gegevens nooit mogelijk is. We hebben ze hieronder voor je op een rij gezet.
iDEAL: Nederlands meest gekozen betaalwijze, internetbankieren voor vrijwel alle Nederlandse banken.
PayPal: Betaal veilig, snel en gemakkelijk online met PayPal zonder dat uw financiële gegevens kenbaar worden.
Creditcard: Betaal met uw creditcard Eurocard/Mastercard, VISA en American Express via de PayPal (ook zonder inloggen of account van PayPal).
Riverty (Afterpay): Achteraf betalen voor consumenten en bedrijven. Riverty voert voor Tracemaster.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer u uw bestelling afrondt via Riverty ontvangt u van hen een digitaal betaaloverzicht en betaalt u het orderbedrag aan Riverty. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Wilt u meer informatie over achteraf betalen met Riverty? Ga dan naar de website van Riverty via www.riverty.nl
Bankcontact: Bancontact is de meest gebruikte online betaalmethode in België. Betalen via uw eigen bank.
Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos mogelijk. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met de servicedesk via info@tracemaster.nl
Retourneren
U heeft een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren naar Tracemaster.nl, ingaande op de dag van levering.
Het product kan bij voorkeur in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. De eventuele kosten voor retourneren van het product is voor uw eigen rekening.
Zie voor meer informatie artikel 6,7 & 8 van onze Algemene Voorwaarden. Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk per e-mail aan Tracemaster.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit doet u door een e-mail te sturen aan info@tracemaster.nl. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Tracemaster zal uw aanvraag zo spoedig mogelijk beantwoorden met de juiste retourinstructies. Na ontvangst en controle van de retourzending zal Tracemaster de gehele aankoopsom aan u terugstorten. Gebruikskosten en kosten aan de simkaart (bijvoorbeeld tegoed) zijn altijd voor uw eigen rekening.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Tracemaster.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van het retour gezonden artikel aan u terugbetaald.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
U heeft recht op reparatie of vervanging tijdens de garantietermijn van 2 jaar, indien herstel of vervanging niet mogelijk is dan ontvangt u in het uiterste geval het aankoopbedrag terug.
Indien u een probleem ervaart, neem dan altijd eerst contact op met onze servicedesk voor aanvullende ondersteuning. Zie meer informatie over de garantieverwerking en eventuele kosten op onze pagina reparatieverzoek.
Wij bieden doe-het-zelf producten voor voertuigbezitters. Een defect is voor alle partijen vervelend, maar er kan nooit sprake zijn van vergoeding voor bijvoorbeeld montagekosten door een externe partij. Uiteraard mag u een externe specialist inschakelen voor de inbouw van onze producten, de verantwoordelijk voor de inbouw en de kosten zijn echter altijd voor u eigen rekening (ook bij een eventueel defect).
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tracemaster.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.